A Givenchy 2011-es őszi-téli férfi kollekciójának fő elemei a mindent elborító kutyák voltak. A dzsekiken, ingeken és női táskákon megjelenő vicsorító rottweilerek meghódították az utcákat is, hiszen a streetstyle blogokat nézegetve lépten-nyomon találkozni velük.
A Givenchy kreatív igazgatója, Riccardo Tisci mindig is imádta a különleges motívumokat. Tavaly a kutyaszeretőknek kedvezett és szinte teljes férfi kollekcióját, és a nőinek is néhány elemét a támadó rottweilerek-nek szentelte. Ha azt gondolnánk, hogy senki sem hordja ezeket a meglehetősen vadállatias hangulatú ruhadarabokat, akkor nagyot tévedünk, hiszen tavaly nyár óta állandó szereplői a külföldi blogoknak.
A férfiak esetében népszerűek a pulóverek és a kockás átmenetes ingek, de a nők is előszeretettel bújnak az erősebbik nemnek készült pólókba és kabátokba. A francia Vogue volt főszerkesztője, Carine Roitfeld egy valamivel visszafogottabb mintás ceruzaszoknyát vett fel fekete szettjéhez, Sarah Rutson, a Lane Crawford kreatív igazgatója pedig egy clutch mellett döntött.
Nemtől függetlenül megfigyelhető, hogy a feltűnő rottweilerekhez visszafogott ruhadarabokat társítottak az utca emberei. Legtöbbször egy egyszerű fekete nadrág vagy szoknya egészítette ki a Givenchy kreációit.
Képek forrása: StreetPeeper
Mihály Viktória