A Capsula multibrand store bár tavaly ősz végén nyílt meg, különleges kialakítása miatt a mai napig téma a nemzetközi lakberendezési és enteriőr magazinokban. Ezek közül válogattunk most.
A Capsula megnyitása hazai és nemzetközi szinten egyaránt nagy sajtóvisszhangot váltott ki. Míg mi itthon az új luxusmárkáknak örültünk, addig külföldön az üzlethelyiség egyedi kivitelezését dicsérték.
A különleges dizájnt Göcsei Sándor és Korompay Enikő álmodta meg, ahol egyszerre van jelen a múlt és a jövő. A futurisztikus fehér belső teret klasszikus fekete oszlopfők törik meg, így néha olyan érzésünk van, mintha egy űrhajóban lennénk, máskor pedig egy múzeumra emlékeztet a kialakítás. Az üzletben nagy hangsúlyt kap a Capsula logójában található a-betű, ugyanis az egyik falat teljesen beborítják a logóból ismert motívumok buborékszerű mélyedései, melyek többek között Givenchy, Giorgio Armani és Dolce & Gabbana termékeket rejtenek.
Ezt az enteriőrt méltatta többek között a Delood: „Ez egy új elgondolás a vásárlás-élmény terén, mely egy időben nagyon elegáns, attraktív tágas és hívogató. Ez az első ilyen jellegű üzlet Budapesten, ami egyszerre ötvözi az urbánus kortárs dizájnt és a nemzeti örökség jegyeit.”
A Frameweb a februári hónapban beválasztotta tíz kedvenc üzlete közé a Capsulát (mellette még a Nanushka Beta Shop is szerepelt a listában), a népszerű Trend Hunter oldalán pedig Múzeum-inspirálta belsőtér címmel jelent meg cikk, ahol méltatták a nyitott dizájnt, illetve a modern és a régi elemek keveredését.
Az Archdaily, aki a világ leglátogatottabb építészeti weboldalaként aposztrofálja önmagát, az üzletmegnyitó után szinte azonnal írt a Capsula létrejöttéről, részletesen bemutatva a hatalmas üzletteret. A Design Indaba nem sokkal ezután így jellemezte röviden a multibrand store-t: „elegáns dizájnú luxus ruhákat kínáló üzlet Budapesten, ahol a kialakítás múzeum-szerűnek tűnik.”
Képek forrása: Capsula
Képek: Bujovszky Tamás
Mihály Viktória