A Capsula és az Emporio Armani Facebook oldalán rendszeresen nyomon követjük a legfrissebb címlapokat. Most összegezzük, hogy az áprilisban, illetve májusban megjelent borítók közül melyik márka volt a legnépszerűbb, mely ruhadarabjaival.
Dolce & Gabbana – a zöldségek hanyatlása
A márciusi címlapszemle után levonhattuk a következtetést, hogy a Dolce & Gabbana esetében taroltak a zöldséges ruhadarabok. Mostanra azonban úgy látszik kicsit lecsengett a borítókon való népszerűségük, hiszen helyüket átvették a kövekkel kivarrt ruhák és fűzők, valamint a nagyon nőies, peóniás ruhadarabok. Az editorialok kapcsán azonban természetesen még bőven találkozhatunk a feltűnő mintákkal.
Emporio Armani – klasszikus vonalak
Az Emporio Armani fekete-fehér világa hihetetlen népszerűségnek örvend. Kis túlzással mondhatnánk, hogy nincs olyan képsorozat, melyben ne lenne legalább egy fekete vagy fehér szegélyes blézer, illetve blúz. A címlapokon is az élénk kontrasztok játsszák a főszerepet, a maszkulin stílus még mindig divat!
Givenchy – ékszerek mindenhol
A Givenchy esetében a meghökkentő testékszerek továbbra is nagyon felkapottak, a címlapokon a hangsúlyos orrkarikákat láthatjuk, míg a képsorozatokban a cápafogas nyakláncok és fülbevalók köszönnek vissza. Az Antidote magazin nyolc címlapja között helyett kapott egy fehér Givenchy ruha is a 2012-es tavasz-nyári kollekcióból, melyet eddig még nem nagyon láthattunk.
Giorgio Armani – 2in1, hotel és ruha
Az MFF új számának borítóján az újonnan megnyitott Armani hotel kapcsán maga Giorgio Armani szerepelt, de természetesen egy férfi és női szettet is láthattunk, háttérként pedig a gyönyörű szálloda szolgált. Andrew Garfield, akit az új Pókember film miatt ismerhet a hazai közönség, a VMAN magazin két címlapjának egyikén volt látható Giorgio ruhákban.
Képek forrása: Art8amby
Mihály Viktória